top of page
Untitled design (2).png

ליווי יזמים

המסע היזמי היא אתגר מרגש ומלא פוטנציאל והוא גם קשה ומלא בשאלות.
אשמח לסייע לכם בבניית סיפור עוצמתי על המיזם שלכם, להכין אתכם לפרזנטציות, לסייע בתיקוף הרעיונות שלכם באמצעות מחקר וראיונות משתמשים והכנה ל-POC.

מחקר ותכנון

  • מחקר שוק וראיונות עומק: ביצוע מחקרי שוק מעמיקים וראיונות עם משתמשים פוטנציאליים על מנת להבין את הצרכים והבעיות שלהם.

  • ניתוח נתונים ותובנות: ניתוח הנתונים שנאספו וגיבוש תובנות שיעזרו לתקף את הרעיונות שלכם ולהתאים אותם לשוק.

  • תכנון מחקר משתמשים: הכוונה ותמיכה בתכנון וביצוע מחקרי משתמשים אפקטיביים לקבלת מידע רלוונטי וחשוב לפיתוח המוצר או השירות.

הצגת הרעיון

  • פיתוח הנרטיב: יצירת סיפור מרתק שמשקף את הערכים והחזון של המיזם.

  • כתיבת תוכן שיווקי: יצירת תוכן שיווקי שמספר את הסיפור בצורה משכנעת וברורה, ויכול לשמש במצגות, חומרי שיווק ותקשורת עם משקיעים.

  • בניית מצגות מקצועיות: פיתוח מצגות משקיעים מרשימות ומשכנעות.

  • הכשרה לפרזנטציה: הכנה יסודית לפרזנטציות, כולל סימולציות, שיפור מיומנויות מול קהל, ושיפור הביטחון העצמי בהצגת המיזם.

טעימות מפרויקטים ותהליכים

#1

 

הצגה עצמית וציוני דרך

 

אחרי שנים ארוכות של עשייה מרובה ומשמעותית, ביקשה התנועה לחופש המידע לספר את הסיפור שלה להצגה בפני תורמים.

חיברתי את הפנס בלוגו לדרך מוארת ושיבצתי את כל האירועים החשובים מהקמת התנועה ועד היום.

#2

 

מצגת משקיעים

מצגת משקיעים לקידום מיזם בתחום החינוך במחבר בין מוסדות לקהילה.

יצרתי שפה חדשה וניטראלית המאפשרת לחבר בין ארגונים שונים המעורבים במיזם. 

יצרתי אינפוגרפיקות, מבנה סיפורי ועיצוב של כלל המצגת. 

 

#3

 

מצגת חברה

יצרתי פרופיל עסקי לחברת ייעוץ בתחום הבינה המלאכותית.

מסמך כללי תקשורתי לשימוש החברה לצורכי פיתוח עסקי.

#4

 

מידע מחקרי

 

מקבץ קטן של "אריזות" שיצרתי עבור מידע מחקרי, מאמרים ותהליכים במסגרת עבודה עם המכון להטמעה של למידה רגשית-חברתית באוניברסיטת רייכמן. 

 

עיגול
תמונה של יעל שפרן בר לב

דברו איתי

תודה!

bottom of page