top of page

ליווי יזמים

המסע היזמי הוא אתגר מרגש ומלא פוטנציאל והוא גם קשה ומלא בשאלות.
יזמים ויזמיות צריכים לדעת לספר את הסיפור שלהם בצורה שתשכנע משקיעים ובעלי עניין שונים.


כדאי ואפשר לקבל ליווי מקצועי בתהליך הזה – מהמחקר ועד הפרזנטציה.
בסופו, תצאו עם מצגת מרהיבה, סיפור עוצמתי, עיצוב מרשים, ושיפור משמעותי ביכולת שלכם להעביר את הסיפור שלכם הלאה.

סטוריטלינג ופרזנטציה

לספר סיפור שמייצר הזדמנויות

  • בניית נרטיב מנצח –  הפיכה של נתונים יבשים לסיפור משכנע שמייצר חיבור והזדהות.

  • עיצוב - סיוע ביצירת מצגות מרהיבות ומקצועיות שמעבירות את הסיפור בצורה מדויקת ויעילה.

  • הצגה - חיזוק יכולות התקשורת והצגת רעיונות בצורה שתשפיע על הקהל ותיצור את הרושם הנכון.

אסטרטגיה מבוססת מחקר

להבין את השוק והמשתמשים לעומק

  • מחקר שוק וניתוח מתחרים – זיהוי מגמות, הזדמנויות, ואיומים כדי לחדד את הערך הייחודי של המיזם.

  • מחקר משתמשים וקהלי יעד – ראיונות עומק, סקרים וניתוח התנהגות המסייעים בהבנת הלקוחות והמוטיבציות שלהם.

  • התאמת שק מוצר (Product Market Fit) – חיבור מדויק בין המוצר לצרכים של המשתמשים.

עיגול

תודה!

Say Hi!
It's free ;)  

תמונה של יעל שפרן בר לב
bottom of page